piątek, 2 marca 2012

Rwa kulszowa w ciąży (ból w biodrze)

Pod koniec pierwszej ciąży zaczęło boleć mnie biodro, ale, że w ciąży bolą czasem dziwne rzeczy raczej się tym nie przejęłam. W drugiej ciąży ten sam ból pojawił sie znacznie wcześniej - już w pierwszym trymestrze. Każdego dnia budziłam się w niezłej formie, ale każda godzina przynosiła zmianę na gorsze. Wieczorem dosłownie nie mogłam się ruszać.

Mój ginekolog pokierował mnie do lekarza rehabilitacji i polecił odciążające "plastry" na plecy. Dwa razy założono mi kinesjotaping i na 3 sesjach pokazano ćwiczenia, które mogę wykonywać. I stał się cud. Jestem w trzecim trymestrze, a biodro i kręgosłup nie bolą.

Gorąco polecam więc wszystkim ciężarnym i nie tylko kinesjotaping.

Ćwiczenie, które przynosi mi największą ulgę, gdy pojawia sie ból to w leżeniu na plecach wpychanie części lędźwiowej kręgosłupa w podłoże. Banalne, a skuteczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...