niedziela, 1 kwietnia 2012

Konkursy

Znajoma pracująca w marketingu ostatnio stwierdziła, że zaczyna brać udział w konkursach różnych dziwnych produktów. Czemu? Jej ogólnopolska, bardzo popularna marka organizowała konkurs z niezłymi nagrodami i zgłosiło się zaledwie 100 osób. Prawdopodobieństwo wygranej było więc duże. Dużo większe niż np. w konkursach radiowych czy telewizyjnych.

Stwierdziłam, że może ja też spróbuję. Przecież raz już dostałam jakiś prezent. Zbierając nakrętki od słoiczków z jedzeniem dziecięcym. Nie wygrałam, żadnej z obiecanych nagród, tylko nagrodę pocieszenia. I tak zwrot z inwestycji był niezły.

Info o różnych konkursach dla mam / rodziców będę się dzielić tu, jakby ktoś chciał też się przyłączyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...