poniedziałek, 17 września 2012

Dobrzy sąsiedzi

Na niektórych osiedlach ludzie boją się o swoje samochody ... my mamy dobrą wróżkę. Kilka dni temu odpadł nam kołpak. Rozejrzałam się dookoła, nie znalazłam go, więc pomyślałam tylko "trudno". Poszłam do domu. Następnego dnia przy kole znalazłam kołpak, wraz ze wszystkim potrzebnym do zamontowania go - tylko jeden ząbek był urwany, co wskazuje na to, że rzeczywiście odpadł. Co ciekawe potem dowiedziałam się od męża, że dodatkowo ktoś założył nam brakujący wentyl.
Tylko nie mamy pojęcia komu podziękować.

4 komentarze:

  1. Jak miło:) Tylko się cieszyć, że są jeszcze tacy ludzie na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu, serio?
    Niby prosta, ale niesamowita historia :) Takie rzeczy się normalnie nie zdarzają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) my też byliśmy w szoku, szczególnie, że mieszkamy tu niecałe 2 lata, mamy obce rejestracje i specjalnie nikogo nie znamy.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...