piątek, 5 listopada 2010

Słodkie Słówka, Łódź

Jestem tak zadowolona, że postanowiłam dodać trochę linków do strony Słodkich Słówek - polecam wszystkim Łodzianom.

Byłam bardzo mile zaskoczona, gdy znalazłam zdjęcia tortów Pani Karoliny na jej stronie http://www.slodkieslowka.pl. Najpierw złożyłam zamówienie dokładnie opisując tort – dzidzię, pieska, kolory. Komunikacja odbywała się mailowo, co oczywiście znacznie ją uprościło. Zaliczkę przesłałam przelewem – czyli kolejne udogodnienie. Sam tort śliczny, a przy tym smakuje niesamowicie. Mój był śmietanowo truskawkowy i można było w nim znaleźć kawałki truskawek. Pycha …smak domowego tortu, a wygląd cuda.
Oceniam na 6.

A tak wyglądał Igowy torcik.

2 komentarze:

  1. Niedługo 3 urodziny córki! Dzięki za namiary.. hmm może i się skusze tam zamówić torcika... ps jestem z Łodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był pyszny - nie taki przesłodzony cukierniany - tylko ta dekoracja z wierzchu średnio jadalna.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...