wtorek, 30 listopada 2010

Ząbki, ząbki

Iga ma już roczek. Od długiego czasu szczerzy się do nas dwiema cudownymi, dolnymi jedynkami, a innych zębów ani śladu.  Ale do czasu. Jakiś tydzień temu pojawiła się biała plamka na górnym dziąśle - próbowałam od razu sprawdzić ją palcem, ale mój mały Igul nie pozwolił na grzebanie w swojej buzi. Po pierwszym zachwycie uznałam, że to jednak nie jest ząb. Ale kilka dni później zauważyłam biały błysk ponownie ZĄB :) Trzeci. Jakie było moje zdziwienie, jak się okazało, że owszem jeden przebił się przez dziąsło i już nawet wystaje, ale obok niego pojawiła się taka sama białą plamka jak ta, zauważona przeze mnie kilka dni wcześniej. Mamy górną jedynkę i dwójkę :)

Tylko czemu to tak długo trwa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...