poniedziałek, 5 marca 2012

Stanik na czas ciąży - poszukiwania

Wraz ze wzrostem mojego brzucha do niespotykanych wcześniej rozmiarów okazało się, że przydałby mi się znacznie większy stanik. I nie chodzi tu bynajniej o rozmiar miseczki. Jakimś rozwiązaniem są przedłużki, ale przy dwóch okazało się, że miejsce wszycia ramiączek ma znaczenie i nie jest to najwygodniejsza opcja. Ruszyłam do sklepów.

Nauczona dośwaidczeniem poprzedniej ciąży postanowiłam nie kupowac stanika na 2 miesiące, a taki, który przyda mi się jeszcze do karmienia - w końcu nie wrócę do normalnych rozmiarów z dnia nadzień. I pewnie nie byłoby problemu, gdybym miała wielki biust. Ale ja mam wielkie płuca (pozostałość po trenowaniu pływania) i tym samym obwód pod biustem 75, a biust A. Staników do karmienia z miseczką A, w sklepach z bielizną damską nie ma. Dodatkowo, te z miseczką B są najczęściej zawyrzone, więc dla mnie się nie nadają.

Skończyło się na staniku odciążającym kręgosłup teraz (nie do karmienia) - 85 B + jednej przedłużce. 90 nie było wcale. 85 A też nie istniało. W jednym ze sklepów znalazłam 90 z miseczką D. Gdzie  kobiety o większych gabarytach, a małych biustach kupują na codzień staniki?

Dodam tylko, że w ostatnije ciązy znalazłam świetne staniki do karmienia w H&M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...