czwartek, 13 września 2012

Mama Ty już idź...

Hurra, dziś nie weekend, ale powód do radości mam jeszcze większy. Moje dziecko samo kazało mi iść z przedszkola.

Jak co dzień przyprowadziłam ją rano wysłuchując, że ona nie chce iść do przedszkola. Gdy weszłyśmy przykleiła się do mnie i konieczny był mały szantaż: Jak będziesz płakać to mama idzie, a jak nie to jeszcze posiedzę na korytarzu. I pobiegła. Po godzinie zaglądam do sali, a ona bawi się w najlepsze. Pomachała mi z daleka krzycząc: mama papa. Pani zapytała czy nie da mamie buzi, a ona podbiegła dała buziaka i szybko wróciła do zabawy krzycząc znowu "Papa". Byłam w szoku, ale bardzo szczęśliwa.

5 komentarzy:

  1. Papa mama ;) Najlepszy tekst, jaki może wypowiedzieć przedszkolak ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i życzę CI, żeby tak już zostało:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz już będzie coraz lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marze o tym by za jakis czas usłyszeć to samo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...