środa, 16 stycznia 2013

Alergia na mleko czy ząbkowanie, oto jest pytanie.

Biegunka u Ady wróciła. Do tej pory miałam nadzieję, że to z powodu wychodzących zębów. Ale w obu przypadkach podaliśmy jej wieczór i dwa wieczory wcześniej odrobinę Bebilonu Pepti domieszanego do kaszki na mleku mamy. Pani alergolog przewidziała na podstawie problemów z 3-6 miesiąca, że Bebilonu może nie móc jeść, ale ja się takiej reakcji nie spodziewałam. Teraz zrobimy tydzień przerwy i jeżeli wszystko będzie dobrze to po tygodniu znowu spróbujemy podać mleko. Jeśli wtedy wróci biegunka to nie wiem co Ada będzie jadła - pewnie wtedy się dowiem.

3 komentarze:

  1. Jeny, współczuję. Zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dawałam mojej Młodej kleik ryżowy i kukurydziany na wodzie. I jadła to łyżeczką. sztucznego mleka nie podawałam wcale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja daję na odciąganym na razie, ale nie wiem co nas czeka, może będzie podobnie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...