wtorek, 29 stycznia 2013

Dlaczego nie można dzieci zostawiać samych w ubikacji.

Nie ten post nie będzie o pijackich przygodach, a raczej o tym co dziecko potrafi.. Wczoraj Iga stwierdziła, że posiedzi sobie na kibelku jak ja będę się myła. Czemu nie. Usiadła  Zaznaczyłam, że jak będzie chciała zejść ma wołać. Ja weszłam do wanny. Tak sobie siedziałyśmy i rozmawiałyśmy, ja w wannie, Iga na sedesie. Aż w pewnym momencie Iga rozbujała się ciut za bardzo i zrobiła fikołka bokiem, lądując jakieś pół metra od sedesu. Głowa cała. Wszystko inne też. Tylko mama w szoku.
Teraz rozumiem dlaczego na nakładce na sedes jest napisane, żeby nigdy nie zostawiać na niej dzieci bez opieki.

2 komentarze:

  1. człwiek uczy się całe życie, a najbardziej na własnych błędach.. całe szczęście, że wszystko w porządku:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...