środa, 12 czerwca 2013

Zapalenie ucha, ząbkowanie i wymioty

Oczywiście gdy już myśleliśmy, że wszytsko wraca do normy tzn. opiekunka Ady wraca z urlopu, Iga idzie do przedszkola Iga dostała wysokiej gorączki. Lekarz powiedział nam, że znowu ma zapalenie ucha i nalezy jej się antybiotyk. Na szczęście ciocia mogła się nią zająć - więc rodzice spokojnie mogli pracować. W poniedziałek i wtorek Iga dodatkowo wymiotowała.
Dziś sytuacja znacznie się skomplikowała - Ada zaczęła wymiotować - praktycznie po każdym posiłku. Jak przyszłam i nasmarowałam jej zęby wyczułam dwie dwójki, więc przynajmniej u Ady wiemy co się dzieje.
Mój szef widząc ile one chorują stwoerdził, że zaczyna się zastanawiać, czy jestem dobrą mamą.
W sobotę mamy jechać na wesele znajomych i zupełnie nie wiemy co zrobić.

3 komentarze:

  1. skąd my to znamy... ja już przestałam planowac bo napewno któraś padnie na jakąś zarazę , jak nie Dziubątka to mąż... wiec po co marzyć o wyjściu (: -
    a szef niech sie wypcha, zużytą pieluchą najlepiej - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szef ma właśnie wesele i zapowiada, że chce mieć dzieci niedługo zrozumie :)

      Usuń
  2. biedulki małe, ehh niech te choróbska idą precz...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...